De temperatuur loopt op!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hilda Brandenburg Frank van Uden - WaarBenJij.nu De temperatuur loopt op!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hilda Brandenburg Frank van Uden - WaarBenJij.nu

De temperatuur loopt op!!

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Hilda Brandenburg

10 Januari 2009 | Australië, Sydney

Lieve familie en vrienden,

het is al weer een paar dagen geleden dat we een berichtje konden plaatsen, er zitten hier wel koala's in de bomen, maar geen internetaansluitingen.
Na Ballarat, waar we ons vorige bericht hebben geplaatst, zijn we de Great Ocean Road opgegaan. Een prachtige tocht, langs hele mooie rotskusten, maar erg toeristisch in deze tijd van het jaar (zomervakantie in Australië).
Vervolgens zijn we naar de Grampians gegaan, een mooi bergachtig natuurgebied waar we schitterende wandelingen hebben gemaakt en veel mooie vogels hebben gespot.
We hebben daar een paar dagen op natuurcampings gestaan (alleen long-drop toilet, geen water maar wel wallabies) midden in het Nationaal Park. Vannacht stonden we praktisch alleen op een camping en werden we wederom gewekt door de kaketoes!!
Op dit moment zitten we in Mildura, en we zijn vandaag langs Coopers Crossing (Flying Doctors) gereden, tenminste, de afslag daarnaartoe.
De omgeving is in ieder geval identiek aan de serie.
Het wordt warmer naarmate we verder naar het Noorden rijden.
Helaas weer geen foto's, want er zit geen USB op deze PC, we proberen snel een mogelijkheid te vinden.
We genieten samen volop, iedereen bedankt voor de berichtjes, mailtjes, enzovoorts.

Liefs, Frank en Hilda

P.S.
Vincent, In Tasmanië hebben wij nooit iets gehoord over plannen voor een hek hoor!

P.S. 2
Gwen, volgend jaar gaan we weer samen schaatsen.

• 10 Januari 2009 - 11:07

Astrid:

Hallo Frank en Hilda,

Weer super om jullie verhalen te lezen.. ja, australie is voor mij ook bekend terrein, al is dit inmiddels ook alweer 10 jaar geleden. En wat een temperatuur zeg..(geen last van vliegen in het binnenland??). Zoals je begrepen hebt van eerdere berichten is het hier lekker koud. In brabant zitten we ook al de hele week in de sneeuw!! Echt mooi gezicht met een stralend zonnetje en blauwe lucht erbij!! Helaas zit schaatsen er dit jaar ook niet voor mij in, want mijn buik is toch wel aardig gegroeid, maar goed hoef ook nog maar 2 weekjes..
    Jullie horen t resultaat wel...
    Geniet lekker verder, doe ik ook.
    En tot horens!!

Groet, Astrid

• 10 Januari 2009 - 21:33

Simon:

hoi Frank en Hilda

wordt wel een beetje jaloers op jullie, t'is hier koud en als je dan jullie verhalen leest krijg je opeens zin om een warm land op te zoeken.ik hoop dat jullie blijven genieten van al dat moois en hou ons op de hoogte.
    groeten
    simon&anja

• 11 Januari 2009 - 10:58

Mieke:

Hoi Hilda en Frank
    Hier ff een groet uit het (nog )koude Friesland.
    Het begint deze week ,jammer genoeg te dooien .
    Dus geen 11 steden tocht.
    Wie weet misschien wel in februari,
    Prettige vakantie en veel mooi weer.
    Groeten Heit en Mem

• 11 Januari 2009 - 19:34

Louisenmieke:

Vanuit st. maarten even een kort berichtje.
    Leuk, dat jullie zo'n mooie tocht hebben en de foto's houden we tegoed.
    groetjes van mieke en louis