En nu samen op pad...... - Reisverslag uit Hobart, Australië van Hilda Brandenburg Frank van Uden - WaarBenJij.nu En nu samen op pad...... - Reisverslag uit Hobart, Australië van Hilda Brandenburg Frank van Uden - WaarBenJij.nu

En nu samen op pad......

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Hilda Brandenburg

17 December 2008 | Australië, Hobart

Hallo allemaal,

Het is nu 10 uur 's morgens en we zitten in een internetcafé in Hobart.
Mijn reis naar Tasmanië is voorspoedig verlopen, na een kleine 30 uur reizen konden we elkaar gisterenmorgen weer in de armen vallen!

We hebben ingecheckt in een leuk hotelletje en de rest van de dag gebruikt om bij te kletsen met elkaar. Ook zijn we naar de universiteit gewandeld, waar Hilda haar werkplek heeft laten zien en ik een paar van haar collega's heb ontmoet.

Aan het eind van de middag zijn we naar een gezellig restaurant gegaan waar Hilda's studiegenoot Sylvia met haar vriend Willem-Jan ook naartoe zouden komen. Mijn eerste avond op Tasmanië was hun laatste avond, zij zijn vanmorgen vertrokken naar Sydney.
Ook een aantal vrienden van Hilda schoof aan, haar huisgenoten en steun en toeverlaten deze maanden hier, Fay, Farhan en Anna, alsmede een aantal collega's.
Een grote groep met hele gezellige mensen, heel leuk om de mensen te ontmoeten waar ik zoveel verhalen over heb gehoord van Hilda.
We hebben heerlijk gegeten, maar om 10 uur ging het licht toch langzaam uit bij me. Hilda heeft dus afscheid moeten nemen van haar vrienden en we zijn lekker gaan slapen.

Straks halen we onze kampeerwagen op waarmee we de komende 10 dagen gaan rondtrekken over Tasmanië.
We gaan eerst naar Hilda's huis om haar spullen op te halen, dan gaan we inkopen doen en vervolgens een eerste korte etappe naar Port Arthur, een historische plek waar de Engelse veroordeelden rond 1800 aan land kwamen en werden gehuisvest.

We zullen ons best doen om iedere 4 of 5 dagen ergens een internetcafé te bezoeken en een update te plaatsen.

Tot mails,

Hilda en Frank

• 16 December 2008 - 23:33

Mieke En Louis:

Hallo frank en hilda,
    fijn om te horen dat je een goede reis hebt gehad.Ga eerst maar even samen lekker uitrusten.dank voor jullie snelle mail.Veel plezier en groetjes van mieke en louis

• 17 December 2008 - 10:52

Mieke:

Hoi Hilda en Frank
    Frank fijn dat je er nu bent .
    Hoop dat jullie mooi weer hebben .
    Lekker genieten van alles.
    We blijven jullie volgen.
    Groeten Heit en Mem

• 17 December 2008 - 14:17

Paula:

He Frank mooi om te lezen dat je er bent.
    Nou veel plezier met de rondries.
    Het is jullie gegunt.

Groeten van ús.

• 17 December 2008 - 23:59

Nadine & Jolien:

Hoi Hilda & Frank,

Wij wensen jullie een hele fijne tijd samen!

Groetjes, Nadine & Jolien
    P.S. wij hebben zo onze presentatie, spannend!!!