De eerste dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hilda Brandenburg Frank van Uden - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hilda Brandenburg Frank van Uden - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Hilda Brandenburg

20 December 2008 | Australië, Sydney

Hoi allemaal,

hier een korte update. Op dit moment zitten we bij een bakker/internetcafé in St Helens.
De eerste dagen zijn voorbij gevlogen.

We hebben de 17e onze campervan opgehaald (daarmee rijden was even wennen), zijn bij Hilda's huis haar spullen gaan ophalen (dat is écht steil omhoog, respect voor de dames dat ze dat al die keren met de laptop op de rug hebben geklaard), vervolgens boodschappen gaan doen bij een grote supermarkt (net zoals in Spanje of Frankrijk heel ruim gesorteerd), langs de bottleshop voor bier en wijn en vervolgens op naar Port Arthur.

Onze eerste camping was ruim opgezet en tegen de avond verschenen overal de pademelons (kleine kangoeroesoort) en de bandicoots (kleine buideldieren). Fantastisch!
De volgende ochtend hebben we Port Arthur bekeken (een historische gevangenissite), hier werden de misdadigers vanuit Engeland naartoe gestuurd rond 1820-1850.

De afgelopen dagen hebben we bij Coles Bay gekampeerd. Gisteren hebben we een lange wandeling gemaakt naar Wineglass Bay, een hele mooie baai waar we vanaf het strand de dolfijnen zagen zwemmen.
We hebben het geweldig naar onze zin, hebben heerlijk weer inmiddels en zijn nu op weg naar het noorden van Tasmanië.

Over een paar dagen een volgend bericht,

Groetjes van Hilda en Frank

• 21 December 2008 - 13:24

Mieke En Louis:

Hallo lieve kinders,
    Wat geweldig dat we zo mee kunnen genieten van je belevenissen.
    Leuk ding die campervan!!
    Lekker mooi weer en nu samen alles bekijken. Moet geweldig zijn.
    groetjes van mieke en louis.

• 23 December 2008 - 18:29

Gwen:

Hoi Frank en Hil,

Fijn te lezen dat jullie weer samen zijn! Ik blijf de verhalen gezllig meelezen en van de fot's genieten. Geniet van deze speciale'kerst' met elkaar. Heel veel liefs Gwen