Aardbeving Christchurch - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van Hilda Brandenburg Frank van Uden - WaarBenJij.nu Aardbeving Christchurch - Reisverslag uit Gore, Nieuw Zeeland van Hilda Brandenburg Frank van Uden - WaarBenJij.nu

Aardbeving Christchurch

Door: Hilda en Frank

Blijf op de hoogte en volg Hilda Brandenburg

23 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Gore

Hallo allemaal,

Even een kort bericht om te laten weten dat met ons alles goed is.
Via de radio volgen we het nieuws over de aardbeving, inmiddels zijn er 75 doden. Christchurch heeft in september ook al een zware aardbeving te verduren gehad.

Wij waren op weg naar Milford Sound en waren in de buurt van Queenstown op het moment van de beving. Tot nu toe hebben we geen toegang tot het internet gehad en ook geen bereik met onze GSM's dus we konden niets van ons laten horen.

We hebben reeds contact gehad met het camperverhuurbedrijf en zij hebben ons laten weten dat het depot (in Christchurch) waar wij aanstaande zondag de campervan in moeten leveren geen schade heeft opgelopen. Het vliegveld is inmiddels ook weer in bedrijf en als het goed is gaan vandaag de eerste internationale vluchten weer. Wij hebben dus goede hoop dat we maandagochtend zoals gepland vanuit Christchurch naar Melbourne kunnen vliegen.

Mooie vakantieverhalen volgen morgen of overmorgen weer.

Heel veel groetjes,

Frank en Hilda

• 23 Februari 2011 - 07:00

Paula:

Hoi Hilda en Frank,
    Goed om te lezen dat alles ok is!
    zie uit naar het volgend verhaal.
    Groet Paula , Marieke en Arnold

• 23 Februari 2011 - 07:12

Simon & Anja:

blij om weer iets van jullie te horen, we maakten ons al een beetje zorgen.
    tot de volgende keer
    groeten

• 23 Februari 2011 - 08:29

Mieke (vT):

Blij wat van jullie te horen!

• 23 Februari 2011 - 08:50

Jacob:

Hoi Frank en Hilda,
    Ik hoorde van de aardbeving op de radio vanochtend en dacht moet gelijk maar ff kijken waar jullie zitten. Blij om te lezen dat het goed met jullie gaat. Veel plezier nog. Gr. Jacob

• 23 Februari 2011 - 10:41

Mieke:

Blij dat alles goed gaat met jullie!
    Goede reis en succes met alles!
    Het word er niet warmer op bij jullie He?
    Groeten Heit en Mem

• 23 Februari 2011 - 10:56

Gwen:

Fijn van jullie te horen! Pas goed op jullie zelf en geniet lekker verder. De natuur moet die regio wel even hebben geloof, maar nu is echt alles wel geweest van overstromingen enz in Ozzy tot nu weer deze aarbeving in NZ dus statistisch is het nu weer heel lang rustig ;) Walter die popquizz vriend van Jo zit nu ook NZ en met hem is gelukkig ook alles goed. Hoe erg het ook is voor al die mensen waar het minder goed mee is , ben je toch altijd bezig met degene die je zelf kent. Liefs Gwen

• 23 Februari 2011 - 13:26

Laura:

Wat een opluchting! Ik dacht meteen aan jullie toen ik van die aardbeving hoorde. Veel liefs voor jullie!