Bijna vakantie - Reisverslag uit Harskamp, Nederland van Hilda Brandenburg Frank van Uden - WaarBenJij.nu Bijna vakantie - Reisverslag uit Harskamp, Nederland van Hilda Brandenburg Frank van Uden - WaarBenJij.nu

Bijna vakantie

Door: Hilda Brandenburg

Blijf op de hoogte en volg Hilda Brandenburg

13 November 2022 | Nederland, Harskamp

Hoi allemaal,

22 jaar geleden was Mexico onze eerste bestemming buiten Europa.

Zaterdag 19 november nemen we opnieuw het vliegtuig die kant op.

Het verschil zal enorm zijn met toen. In die tijd hadden we nog geen digitale camera maar maakten we nog dia's. Die hebben we onlangs zitten kijken, lekker ouderwets en super leuk om zo onze reis te herbeleven. Ik herinner me nog onze eerste ontmoeting met een kolibrie en ja, die is op foto gezet maar herkenbaar als een stipje boven een waterplasje. Ook een foto van een boom waar, als je goed kijkt, ergens een aap verscholen zit. Dat gaan we deze keer anders doen. Telelens mee en niet hoeven bezuinigen op het maken van foto's, heerlijk...

Ook toen kwamen we tijd tekort, reden genoeg om nog een keer terug te gaan. In 22 jaar tijd zijn er veel ontdekkingen gedaan op gebied van Tempels van de Maya's en we kunnen niet wachten om ook die te bezoeken. We zullen ook plaatsen aandoen waar we eerder zijn geweest zoals bijvoorbeeld Chichen Itza en Palenque. Je mag deze tempels tegenwoordig niet meer beklimmen maar ik verwacht dat het nog steeds mooi en indrukwekkend is.

We zullen regelmatig weer foto's plaatsen en een verhaaltje. Hieronder een paar foto's van 22 jaar geleden. Och wat waren we nog jong [e-1f600]

Frank en Hilda

• 13 November 2022 - 11:58

Paula Brandenburg:

Ik weet het nog goed Jullie avontuur in Mexico. De dia's hebben we toen gezien. Leuk om weer mee te reizen! Heel veel plezier.

• 13 November 2022 - 11:59

Mirjam V Engelen En Aldert Boer:

Hoi Frank en Hilda,

Wat heerlijk weer op reis kunnen.

Heel veel plezier. We zien graag de foto's tegemoet.

• 13 November 2022 - 12:23

Elly:

Hi Frank en Hilda,

Erg leuk, de dia’s.

En nu een hele nieuwe serie, reuze benieuwd. We gaan weer heerlijk “meereizen”.

Heel veel plezier en goede reis.

• 13 November 2022 - 22:51

Rob En Sandra:

Heel veel plezier, leuk om te mogen volgen :-)

• 14 November 2022 - 10:25

Ronald Van Trigt:

Leuk hoor, weer naar Mexico.

We volgen julie op de voet. Veel pezier!

• 14 November 2022 - 12:43

Geartsje:

Graag reis ik weer mee, fijne vakantie[e-1f44d]

• 14 November 2022 - 19:18

Marjolein En Evert Schouten:

O wat een feest voor jullie en ons : koffers vol met herinneringen nu mee naar Mexico; en straks al die mentale foto's vergelijken met de huidige beelden. Wat een feest !! En wij mogen 'meekijken' > Gaan we doen. Jullie een fijne reis met veel volgers.

Marjolein en Evert

• 17 November 2022 - 13:55

Gwen:

Ik zie ernaar uit weer een beetje met jullie mee te reizen!

• 17 November 2022 - 15:22

Astrid:

Veel plezier weer! Geniet ervan. Benieuwd naar jullie foto's en verhalen!

Groetjes Astrid

• 20 November 2022 - 13:27

Henriette Hoffs:

Hallo vakantiegangers,

wat gezellig om met jullie mee op vakantie te gaan. Wij verheugen ons erop.

Als jonge twintigers waren wij ook in Mexico. We lagen meerdere keren enkele dagen met een tanker van Shell in Ensenada. Ensenada waar de zeehonden op een vlonder in de haven lagen te zonnen en de pelikanen met ons meevlogen. Ook wij hebben mooie herinneringen aan kleurrijk Mexico.

Een mooie reis en veel plezier!

… en natuurlijk mooie foto’s …

Groetjes Henriette Hoffs

• 20 November 2022 - 19:05